| 著作124部暢銷報刊、玄學專欄資深作家|   風水用品:龍龜麒麟...    |   首創全自動羅盤.立極尺  |

 

風水玄學
BB出生幾時有八字

 

        識得我麉人或朋友,大多數都知道我識風水風水八字 ,所以好多時會叫我贈兩句。早幾日,有個客問完我今年既財位要擺乜催財後,佢話最近成日響網睇八字既文章,有興趣研究下,仲問左我一個幾冷門既問題。

        佢話﹕「我以為一個人鴾K字係由出生果一刻就開始計時辰八字,但最近見到有篇文章話,應該係由出世後吸第一口氣既時間先計時辰八字,咁邊樣先琠O?」

        呢個冷門問題,其實只會影響到d非常接近時辰頭尾出世駼b,因為會影響到佢地八字黈优W,甚至年月日都唔定。不過其實師傅一早 已話過俾我地聽,所以我即刻就答佢話︰「當然要等BB出世吸第一口氣,先計算八字啦。」點知佢仲問︰「但BB出生果一刻已經有心跳,就係已經有生命,所以BB離開母體果一刻,會唔會用呢一下計八字更有理呢?」

        嘩﹗呢個問題差d考起我,好彩我記得係師傅都講過下,所以我都識得回答話︰「BB出世 ,離開陰門果一刻,仲係靠緊媽咪既臍帶輸送營養,有d呢個時間仍未識得呼吸,所以果一刻都未可以計八字住。有d仲要等人拍打下先識得喊並開始呼吸,當BB自己可以吸第一口氣,即係BB離開母親身體都可以自己生存黈伬唌A先可以計八字。」

        佢聽到後,笑笑口咁講︰「以前我問親呢個問題,總係無人解釋得清楚有理,你齔狙袨N算最有說服力同合理罅。你跟邊為名師學八字架﹖」

        我話我d風水八字相學等全部都跟白鶴鳴老師學鵅C佢聽到後話﹕「你師傅都幾犀利諢A咁佢有無教八字班啊﹗有機會我都想跟佢學下。」我話﹕「我師傅教八字只收私人或小組班,你想學就要打電話去問下d職員啦﹗」我講完就俾張師傅既卡片佢,當佢睇到卡片上印 上師傅既數十本著作書名,即時話﹕「嘩﹗好犀利啊﹗」

        其實師傅已經出版124部著作,多到卡片都印唔晒啊﹗

風水玄學權威白鶴鳴弟子/方中圓

2016年5月4日

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,

請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!

首頁