| 著作124部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|    風水用品:龍龜麒麟...     |   首創全自動羅盤.立極尺   |
 

點解鐵板神數推算出生時間唔同醫院﹖

實用風水


        有一個認識幾年麉人,佢知道我識得風水命理,佢自己亦對風水術數好有興趣,所以我地特別琠C形。每次講完公司鼣打N會講到風水命理。最近佢問我一囍P命理有關洁C

        佢以前算過鐵板神數,但個師傅算出黈伅’P醫院唔同。佢話﹕「如果剩係我一個係咁,或者我都會諗有無可能係醫院寫錯,但我有次同朋友一齊查,兩個人幭K板神數時間,同醫院出生黻O錄都唔同。但係鐵板神數師傅話佢地果個先琚A我就覺得醫院果個記錄琚I不過就唔敢肯定。」

        呢個問題,幾年前我都唔識答,好在我個人尊師重道之時,仲識得尊重埋大師兄。我成日會請大師兄飲茶食飯,等佢過多d料俾我(雖然佢成日都爭住比錢,嚴格黎講唔算我請)。

        講真果句,我真係想次次我俾錢,講句良心話,有時比錢都無野學,難得大師兄無也所謂,一直以來教左我好多野。所以我係呢度,用低成本、高效益鴾隤k讚下大師兄。匡正大師兄,我真係覺得你好叻架,雖然唔及師傅叻,但我見過咁多人同埋咁多師傅,有料到黚u係無幾多。

        哎呀!愈講愈離題。講番今篇既標題,點解鐵板神數推算出生時間唔同醫院果個﹖而家醫院好進步,出世後即刻會記錄係醫院讔”魽A所以無乜理由錯。但大師兄話師傅講過,鐵板神數鵀狳銴嚏A其實係一個資料庫,並唔係真真正正鴷X生時間。自從醫院電腦化之後,新出世bb仔,出生時間,連幾時幾分鐘都寫埋,好易查。但亦因為咁樣,好多人已經知道自己出生時間,當鐵板神數推算黈伅#囍P,就會大驚小怪,質疑鐵板神數唔準。

        其實鐵板神數係一種數式,以前叫做算盤數,可以推算個出生人時刻分。不過,呢屭銴嚏A只不過係命內資料庫。唔同資料庫會出唔同條文,並唔係真正鴷X生時間。

        我將呢d道理同個客講,個客就彷然大悟:「原來如此,真係你唔講我都唔知,我都從來無聽人講過。你d風水術數真係好掂!」我唔客氣咁答:「其實我自問都叻過好多風水師,不過,都係要多謝我師傅師、兄教得好。」

        佢以前都問過我跟邊位師傅學,我話白鶴鳴師傅。當時佢都無講乜洁C今次佢覺得我咁有料,令佢好佩服,所以就話有機會要跟我師傅學洁C我覺得係一件好事,真正識風水,起碼可以自己幫自己,令到自己既運氣更加好丫﹗

風水玄學權威白鶴鳴弟子 方中圓
        本文刊載日期2016年8月29日

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!
 

首頁