風水擇日
天喜星如何添丁

擇日專頁


        因為朋友多,仲要大部份入於豬朋狗友類,所以我地成班人無無聊聊就會約埋吹下水。今次有朋友帶了一位叫Damian儱s朋友黎。大家好好傾,講下講下已經好似識鬫n耐咁,乜都講一餐,成班豬朋狗友一齊,當然都會講下「有味」笑話啦。

不過後來Damian就嚴肅起黎,佢話︰「我細佬同老婆一結婚,已經開始想製造bb仔,所以結婚咁耐,一直都無用『兔兔』,但唔知點解,到而家都未有bb。佢地又睇過醫生,驗過話果佢地兩個身體都無問題。唔知有無乜野方法,可以令佢地容易有bb呢﹖」各豬朋狗友就自由創作,各自發揮下意見,例如用乜野體位、食d乜野,點計排卵期……等等。不過佢地都當講笑咁講。

後來,Damian終於望望我問︰「丫!唔知玄學術數有無辦催丁呢?」終於入正題,睇黎,呢位新朋友已經收左風,知道我識d風水玄學鵅C
        Damian笑笑口望住我問︰「有無方法可以幫到我細佬弟婦佢地呢﹖」我梗係用最正統既方法答︰「最好睇下屋企風水啦!揀個丁位,催催佢會容易好多。」Damian諗左一諗,笑住講︰「不過佢地 其實唔多信風水,更加唔肯擺風水用品,所以唔可以直接上去幫佢地睇風水。仲有無其老它方法呢?」
        我聽得出佢怕我叫佢請我睇風水,所以我有d唔多高興,我又唔係睇風水賺錢,如果係要催丁,我都會叫佢請我師傅出馬,或者最起碼,都要搵我大師兄啦!不過,算啦!我都信佛既,當係結緣啦!
        以前匡正大師兄講過︰「風水擇日,有一粒天喜星係可以旺丁鵅C」當時我答咀︰「既然係咁,如果係天喜星值日果日,夫妻行周公之禮,咪好容易有bb囉?」大師兄笑住話︰「理論上係o架!不過,如果有風水方位幫就梗係靈好多啦!」
        既然睇風水呢個最有效方法佢唔想用,今次我又想起天喜星係可以旺丁,所以就教左Damian呢個方法,叫佢教佢細佬打開《通勝》擇天喜星果日行房。

小師弟──方中圓

(山中七日已改名方中圓)

本文刊載日期 2015年12月1日

白鶴鳴90 風水命理著作

至尊萬年曆

風水•風水萬年曆

 

你可能有與趣的文章︰

國際堪輿名家—白鶴鳴先生簡介

 

 

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!

首頁