從八字研究無間道臥底是警察抑或社團

【公司風水】

【首頁】



2002年既時候,係香港電影低潮期,當時有一套電影,叫做《無間道》,由劉德華、梁朝偉做主角,套電影係呢個電影低潮期,都十分收得。

 

電影主要講臥底,而臥底,有分警察臥底同社團(黑社會)臥底。警察臥底,係由警察揀些精英,扮蠱惑仔混入社團,只要得到社團信任,就有機會找到社團犯罪証據。

 

社團臥底,係由社團找人,考入警隊,方便配合社團做事,或者警方有滅罪行動,臥底可以事先通風報訊,避免被警察拉到治罪。

 

近期都有電視劇,以《無間道》為名,都係拍警察及黑社會臥底題材既電視劇。先不港電影情節或電視劇情節係真係假,因為我研究風水玄學,所以對臥底,好有興趣。

 

我見到大師姐白如雪既時候,問師姐一個係我心裡面疑惑左好耐既問題:「無間道講臥底,而臥底又分警察臥底同社團臥底,如果係八字角度研究,兩種臥底既八字,有無分別?」

 

大師姐好快就答我,唔知大師姐係唔係一早已經想過這個問題,所以答得這麼快﹖雖然我心中有這個疑問,但我都唔敢講出來,如果激親大師姐,佢唔教我,咀點算﹖﹗

 

大師姐既回答係:「你估下(猜一下)?」我聽到,就好似手機app裡面既其中一個圖案──滴汗+藍面。

 

「大師姐,我估到就唔使請教大師姐啦!我功力同你差幾班,我點會估到丫!」

 

大師姐聽到,係度笑,笑完就教我:「八字以正官為警察,如果有一個人,八字以正官為用,但大運行七殺,就會由警察派去做臥底。

 

而社團臥底,都同樣道理。八字以七殺為社團大佬,如果大運行正官,就會由社團派去做臥底。」


一聽大師姐解釋,原來兩種臥底八字真係有分別,在於「正官混七殺」定係「七殺混正官」。

 

所以話呢,我好鍾意請大師姐同大師兄飲茶灌水,因為,每一次,都必有所得,但係,今次大師姐蝕左,因為我係白鶴鳴風水精品中心撞到大師姐,問大師姐問題,一毫子都唔使出,已經學到野。

 

當然,我都識做,即時讚大師姐、多謝大師姐,好似師傅白鶴鳴大師話齋,禮多人不怪嘛!

 

風水玄學權威白鶴鳴弟子 方中圓 
        本文刊載日期2018年3月13日

由白鶴鳴老師幫你改好名——收費$1,388起

俗語常說:「唔怕生壞命,最怕改壞名」。
如果你自覺命途多阻、運氣不濟,希望改進日後的運程……
如果你剛為人父母,望日後子女成為人中龍鳳、運程亨通;
你都可以藉著改名來增強自己的運氣,
可致電我們 ∼ 預約白鶴鳴大師
查詢電話﹕(852)2388 6878

 

最受歡迎風水用品

開光風水用品,

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!