|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

中國人化解降頭其中一個方法

首頁

 

        不論係研究風水玄學,抑或普通市民,相信都有聽過「降頭」這個名詞。 相傳降頭,係中國四川及雲南一帶苗疆的「蠱術」,後來傳到東南亞地區之後,又經當地的巫師結合巫術所演變而成,而傳說降頭術可害人於無形。

        曾經聽大師兄匡正講過,降頭術可分成兩個部份,第一個部份是蠱術,即係以無色無形既蟲卵,放到食物或人類身上,而蠱蟲借人體營養賴以生長。

        第二個部份,亦是現現今最流行既降頭術,這降頭術屬於巫術。主要是經過巫師與陰靈的溝通,借陰神的助力及合作,可以害人於無形。 而中國人有一招化解「降頭術」,或者說是預防「降頭術」更為適合。

        大師兄話,曾經有一位定居外地的中國人,特別安排來香港,跟恩師白鶴鳴先生學習風水。而呢位師兄是馬來西亞華僑 ,佢同老師講:「馬來西亞十分流行降頭,有唔少人都識得降頭,而佢地祖先,曾流低預防降頭既方法俾佢地。

        呢位師兄話,用降頭既人,最常用既方法,會將降頭擺響飯內,而佢地拿飯碗既時候,就要即時解降。」 當時師兄仲同老師講出呢個方法。

        原來只要響取飯碗既時候,用五隻手指微合,由上向下,抓實飯碗上方既碗邊。而師兄話,當年祖先跟一位大師學到呢個抓碗既方法,等於是佛祖既「五指山」,只要五指山壓下飯碗,降頭就會被化解

        如果大家要到東南亞地方旅行,對當地有接觸既人有所懷疑既話,可以試用呢個抓碗方法。 當時老師問呢位師兄:「有無經過實證?」

        馬來師兄答:「以佢所知,用過呢個方法既中國人,都無中過降頭!」 一句話講哂——信不信由你,我就「姑且聽之,姑且言之。啦」不過寫 出黎比大家參考下,都幾有趣。

風水玄學權威白鶴鳴弟子 方中圓
        本文刊載日期2017年11月4日

 

白鶴鳴風水命理著作
第95部
《教你幫人改好名》

港幣$60

風水•改名姓名學

白鶴鳴老師幫你改好名——收費$1,388起

俗語常說:「唔怕生壞命,最怕改壞名」。
如果你自覺命途多阻、運氣不濟,希望改進日後的運程……
如果你剛為人父母,望日後子女成為人中龍鳳、運程亨通;
你都可以藉著改名來增強自己的運氣,
可致電我們預約白鶴鳴先生
查詢電話﹕(852)2388 6878

 

最受歡迎風水用品

開光風水用品,

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!