白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

風水術數說「降魔的」石敢當開天眼

首頁

 

        我地學風水玄學既人,不但對風水八字、命相等術數有興趣, 對靈界方面既野,亦都充滿好奇。

        記得有一次,同大師兄匡正及大師姐白如雪一齊飲咖啡既時候,大家閒話家常 ,講講下,又講到玄學方面,今次仲講到靈界怪事添。

        師傅白鶴鳴先生睇風水咁多年,接觸過唔少呢類個案或故事。 而今次大師姐就講下風水玄學中既「天眼」。

        大師姐話,開「天眼」,一般指,能夠睇見「神靈、陰魂」。 而「天眼」又唔同「天眼通」。得到「天眼通」,就能夠睇見千里萬里之外既任何野,比電視更利害,因為電視睇到既, 都要有熒幕、要拍攝、要借各種儀器黎運作,但「天眼通」更神奇,可以穿梭世界任何一個地方。

        最近有一套電視劇,叫「降魔的」,內裡有一個精靈叫做「石敢當」,而佢就幫主角「馬國明」開天眼,令佢可以睇見靈體。

        咁問題就黎苤A因為自從「馬國明」開天眼之後,成日見到陰靈,但就未見到神靈。樣,跟開天眼既情況唔同,我覺得應該叫做「開鬼眼」比較適合。

        我問大師姐風水玄學有無話「開鬼眼」呢樣野,大師姐話,並無 「開鬼眼」呢個玄學名稱,但「降魔的」果個「石敢當」幫「馬國明」開天眼後,見親都係陰靈,咁 就話佢「開鬼眼」先適合 。

        我同大師姐白如雪既見解一樣——凡係攪過唔知乜野,之後成日睇見陰靈,就應該叫「開鬼眼」,絕對唔應該叫做「開天眼」。

風水玄學權威白鶴鳴弟子  方中圓
        本文刊載日期2017年11月11日

 

白鶴鳴風水命理著作
第95部
《教你幫人改好名》

港幣$60

風水•改名姓名學

由白鶴鳴老師幫你改好名——收費$1,388起

俗語常說:「唔怕生壞命,最怕改壞名」。
如果你自覺命途多阻、運氣不濟,希望改進日後的運程……
如果你剛為人父母,望日後子女成為人中龍鳳、運程亨通;
你都可以藉著改名來增強自己的運氣,
可致電我們預約白鶴鳴先生
查詢電話﹕(852)2388 6878

 

最受歡迎風水用品

開光風水用品,

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!