| 著作124部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|    風水用品:龍龜麒麟...     |   首創全自動羅盤.立極尺   |
 

風水筆名方中圓即是圓方

八字專頁

 

        匡正大師話,再有讀者問我係唔係山中七日。其實之前都有一篇文章寫過,原本 我個風水專欄筆名,,叫「山中七日」,但後來發覺居然有讀者以為我係「日本人」,所以我就改名用方中圓呢個筆名。


        原本「山中七日」係抽「山中方七日,世上已千年」這兩句子的頭四個字,點知會比讀者以為我係「日本人」。為免誤會,我就改名用番個似中國人既名,而「方中圓」係唔係好似中國人既名呢?

        方中圓尼個名其實好有意思,係師傅幫我修改的,如果唔係,我而家可能係叫做「方中正」,而唔係叫「方中圓」 。
 

        我地研究風水,古代叫做陰陽家或者地理家,而「天圓」正正係天陽地陰既相對。香港有一個叫做「圓方」既大型商場,呢個商場,係以 參考陰陽五行黎建築。我個筆名叫「方中圓」,即係「有圓有方」。但圓方商場仲有五行添,呢個商場有五行區,即係「木區」、「火區」、「土區」、「金區」、 「水區」五區。

        各區都有唔同既五行配合,記憶中,木區天花頂有樹葉形圖案、火區用紅色燈為主、土區有方形圖案既地磚、金區有圓形既圖案、水區有流水裝 飾物。
 

        當年個築計師都好野,可以把風水陰陽五行,套係商場度,又唔落俗套。

風水玄學權威白鶴鳴弟子/方中圓

2016年5月28日

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!
 

首頁

風水背景線2