| 著作124部暢銷報刊、玄學專欄資深作家|   風水用品:龍龜麒麟...    |   首創全自動羅盤.立極尺  |

風水通勝的深水關

師傅仔講場

 

訂購風水用品專頁


 

一班鍾意吃喝玩樂的損友,搞左個好多人都鍾意既節目──燒烤。班朋友可能因為近硃(近得我多),而家佢地多多少少都識得d風水玄學咁啦!
 

        去燒烤鵀a方係「深水灣」呢個豪宅區。大家排排坐,有個朋友就講笑咁問︰「聽講通勝有個深水關,犯左深水關, 螻`水灣怕唔怕?」
 

        另一個朋友知道佢搞gag,忍唔住窒佢︰「深水關,梗係忌去深既地方啦!仲使問﹖」 麜\地講黈伬唌A我扮同人whatsapp,其實係查緊我手機影 鵅m通勝》資料。
 

        相信大家都知道,《通勝》好多風水八字相學占卜類資料,影底d資料將來實有用。講真果句,我邊記得咁多丫!好彩查一查,原來「深水關」唔係忌去深水鵀a方。
 

        《通勝》「凡正二月寅申時生人,犯此,忌病疹災害。」 我睇完電話即刻講︰「錯啦!條命犯深水關,係忌病疹,包括濕疹一類,人為會被濕疹搞到一鑊泡。」
 

        有個朋友問︰「邊d人係犯深水關?」我就話︰「凡係農曆正月或者二月,係朝早三點至五點或者下午三點至五點出世,都係犯深水關。」
有個朋友聽到︰「嘩!
乜你咁好記性!」

        我只係笑笑,心諗,我咁都記到就好炾其實睇電話又點會不過既然佢地覺得我勁,認下叻都無蝕底鵅T

本文刊載日期2016422

風水玄學權威白鶴鳴弟子/方中圓

 

白鶴鳴風水命理著作——120

《教你查通勝•旺家宅》

風水書籍-教你查通勝旺家宅

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,

請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!

首頁

 

+