白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

八字的陽男陰男及陽女陰女

八字命理

首頁



        最近又同班朋友聚一聚,我呢班朋友聚舊,大家時有時會帶其他朋友一齊黎,我地年青人無乜所謂。

        呢日既聚會,識到一位朋友,佢對八字有興趣,最近開始睇八字命理既書,佢知道我對風水八字紫微斗數面相掌相、占卜等等,都有研究,所以就問左我一個問題。

        佢既問題對我黎講好簡單,我仲懷疑佢睇八字書,只睇兩眼就算,無乜真正逐字研究。佢問我:「八字起大運,以陽男陰女順行、陰男陽女逆行。我想知道,男命屬於陽男或者陰男﹔女命屬於陽女或者陰女,怎推算﹖」

        如果大家對八字有些少研究,可能同我一樣,覺得問題實在太簡單。我記得,第一課跟老師學習八字,已經識得分辨陽男陰女及陽女陰男等等。

        我簡單咁教佢:「你知道乜天干屬於『陽』?」他微低頭,略一思考:「甲、丙、戊、庚、壬。」佢無答錯,不過唔純熟,否則,應該可以唔使諗就可以答得出「甲、丙、戊、庚、壬。」

        我再問:「又有乜天干屬於『陰』呢?」今次佢唔使諗,立即答出:「乙、丁、己、辛、癸。」佢非常謹慎咁讀出,雖然略慢,但全中。

        我正想再講,佢就突然略有所悟:「我知!在『甲』年出生既男性叫陽男,而『甲』年出生既女性叫陽女;逢『乙』年出生男性叫陰男,而『乙』年出生既女性叫陰女!其它天干都咁樣推算!」

        終於有所領悟,對﹗八字陽男陰女等等,以年天干屬於「陽」定「陰」作定論,陽年出生男性叫陽男,陽年出生女性叫陽女。

        研究八字,分清楚陽男定陰男非常重要, 因為起大運時,順行定逆行,兩者所影響既一生運程,可以出現極大差別。

風水玄學權威白鶴鳴弟子  方中圓
        本文刊載日期2017年11月9日

白鶴鳴111玄學著作

由白鶴鳴老師幫你改好名——收費$1,388起

俗語常說:「唔怕生壞命,最怕改壞名」。
如果你自覺命途多阻、運氣不濟,希望改進日後的運程……
如果你剛為人父母,望日後子女成為人中龍鳳、運程亨通;
你都可以藉著改名來增強自己的運氣,
可致電我們預約白鶴鳴先生
查詢電話﹕(852)2388 6878

 

最受歡迎風水用品

開光風水用品,

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!