白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

八字命理
小三搶阿大老公的八字

首頁 

 

        而家個世界無奇不有,我睇過單新聞,話有個小三(即係婚外情人),居然自己走到情人屋企度,向情人老婆挑釁,直情當個阿大無到,而阿大個老公,即係阿三既情人,都無晒符。而尼單新聞,一時之間,亦成為茶餘飯後既城中花邊熱話。

        我同大師兄同埋大師姐白如雪,講起尼單花邊新聞,我記得以前跟師傅學八字既時候,曾經有句八字口訣,係講d咁上下既野,講下講下,我地就研究起八字上黎。

        大師姐睇左手機兩眼,就同我話:「你講既口訣,就應該係尼兩句——『正財藏而偏財透,主妾奪妻權。』」大師姐講完,望望大師兄,大師兄點頭同意:「係尼兩句,應該足以形容果個男人既八字。」

        聽到呢兩句口訣,我都明點解:「八字以正財為正妻,而以偏財為妾侍,如果正財藏係地支度,但係偏財透左出天干,咁樣,妾侍就會見光,同埋會惡個個正妻。

        因為正財收藏,即係正財坐唔正,反而透左出天干既偏財,透左出黎,自然又有地位,又多人識。所以先有呢句口訣『正財藏而偏財透,主妾奪妻權。』」

        以下命例,正財藏地支之內,而天干透出偏財,就應左口訣既「正財藏而偏財透,主妾奪妻權。」如果有咁既八字,收埋小三要諗清楚,因為小三,最後會出黎挑釁阿大,呢個局面,自己攪唔攪得掂啊?
 

八字命理•小三搶阿大老公的八字

風水玄學權威白鶴鳴弟子──方中圓 
        本文刊載日期2017年4月27日

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!